dinsdag 18 april 2017

promdress, toegelaten voor studie, softbal sleepover

Yes, het is weer tijd voor een nieuwe blog! De tijd gaat echt super snel, over 2 maandjes ga ik al weer terug naar Nederlands...
Ik heb de afgelopen weken weer ontzettend veel leuke dingen meegemaakt, dus bereid je maar voor!

Zaterdag 11 maart ben ik voor de laatste keer wezen snowboarden hier in Amerika. Ik ging samen met Lydia Hannah, Grace en hun moeder. Eerst gingen we ontbijten bij een super leuk bakkertje/cafeetje, alles daar was zelf gemaakt. En de bakkers kwamen allemaal uit Europa. Dat was zo leuk! Helaas ben ik tijdens het snowboarden wel 1 keer gevallen. Er lag een ijsblok op de piste, maar het leek net sneeuw. Dus toen ik daar overheen snowboardde viel ik met mijn hoofd tegen de grond. Ik had daardoor een hersenschudding gekregen waardoor ik 3 dagen niet naar school kon.

Dinsdag 15 maart had Hannah een super lieve kaart en zelf gemaakte koekjes gebracht omdat ik een hersenschudding had, echt zo lief!

15 Maart kon ik gelukkig weer naar school. Na school ging ik proberen om weer mee te trainen met softbal, maar dat was net iets te veel van het goede. Dus daar moest ik nog even 2 dagen mee wachten. Verder gaat het erg goed met softbal, we hebben elke dag softbal training en ongeveer 3 tot 5 wedstrijden per week. 16 Maart hadden we onze teamfoto's voor softbal. Daarna ging ik uiteten bij Baja met Alivia voor haar verjaardag. Dat was echt heel erg gezellig!

Vrijdag 24 maart hadden we eindelijk spring break, hier was ik echt aan toe haha. Ik heb verder niet heel veel speciaals gedaan in de vakantie. Ik ben met Ally, Abby en Gracie naar The Winner in Pennsylvania gegaan, dat is een winkel met super veel promdresses. De winkel heeft wel 3 verschillende etages, en er wordt live muziek gemaakt op een vleugel in het midden van de winkel. Het was echt zo gaaf, we zijn er uiteindelijk wel meer dan 4 uren geweest. Verder hebben we nog een sleepover gehad met het softbal team, dit was erg gezellig! Tijdens de vakantie was Tiffanie haar vader uit Utah ook nog langs gekomen voor een paar dagen. Zondag 2 april, de laatste dag van de vakantie, gingen we met alle seniors van het soccer team en onze coach uiteten. Het was als een soort afscheid, omdat het soccer seizoen nu natuurlijk al een tijdje is afgelopen.

7 April ging ik met mijn gastgezin tie dye shirts maken. Dat zijn gewoon witte shirts die je dan op een bepaalde manier moet vouwen en dan moet je ze verven. Het was super leuk om te doen, we hebben er ook één gemaakt voor mijn broertje Wisse. Zodat wanneer hij hier op bezoek komt dat we het aan hem kunnen geven.

8 April ben ik samen met Ally nog naar wat promdress winkels geweest, maar helaas heb ik nog steeds geen jurk gevonden. Ik had een jurk besteld, maar helaas zat die niet goed. Dus dat wordt nog even hard zoeken de komende dagen haha. Ik heb mijn haar appointment al wel gemaakt voor prom! Prom is trouwens op mijn verjaardag, 13 mei!

Vrijdag 14 april kreeg ik te horen dat ik ben aangenomen voor de studie toegepaste psychologie in Groningen. Ik ben echt zo blij, er waren 470 aanmeldingen en maar 190 plaatsen dus ik had eigenlijk niet verwacht dat ik zou worden aangenomen. Ik kan niet wachten om te beginnen met mijn studie!
Zaterdag 15 april hadden we paaseieren geverfd en koekjes gedecoreerd voor pasen.

Zondag 16 april ben ik samen met Noelle naar een Indians Baseball wedstrijd geweest in Cleveland. We hadden hele goede tickets, echt super dichtbij de homeplate. Het was best wel gevaarlijk soms, omdat de baseball heel vaak het publiek invloog. Een stuk of 3 keer kwam hij echt heel dichtbij, en 1 keer hadden we hem bijna gevangen! Dit was echt gaaf, ben weer een hele ervaring rijker!

Morgen, woensdag 19 april, heb ik geen school. Er is wel een basketbal wedstrijd tussen de leerlingen en docenten. Ik ben gevraagd om een cheerleader te zijn met nog een paar vriendinnen voor de wedstrijd. We hebben allemaal al een speciaal shirt gekregen voor de wedstrijd, en morgen krijgen we ook nog tutu's die we moeten dragen haha. Ik heb er echt zin in.

Donderdag 20 april komen mijn ouders en Wisse hier in Amerika!!! Ik heb er zo veel zin in, ik kan niet wachten om ze weer te zien. Het is namelijk al weer 9 maanden geleden dat ik ze voor het laatst gezien heb! Ze blijven voor een paar dagen in Canton. Daarna gaan we een trip maken met z'n vieren, maar dat lezen jullie in de volgende blog!

Bedankt voor het lezen, tot de volgende keer!
Liefs, Merle!












Geen opmerkingen:

Een reactie posten